دانلود سوالات استخدامی - سوال استخدامی

دانلود سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی، بانک، آموزش و پرورش، وزارت خانه، سازمان سنجش ،سوالات استخدامی،جزوه مصاحبه استخدامی

دانلود سوالات استخدامی - سوال استخدامی

دانلود سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی، بانک، آموزش و پرورش، وزارت خانه، سازمان سنجش ،سوالات استخدامی،جزوه مصاحبه استخدامی

استخدام بیمارستان چشم بینا

استخدام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی خصوصی بینا- ۲ دی ۹۶

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی خصوصی بینا در منطقه شرق کشور با توکل و استعانت از درگاه حق تعالی و در سایه الطاف همشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در پایتخت معنوی ایران، شهر مشهد مقدس به زمان بهره برداری نزدیک می شود بدین منظور به اطلاع همگان می رساند این بیمارستان در راستای توسعه کمی و کیفی  خدمات چشم پزشکی به مجاورین و زائرین عزیز، قصد دارد نسبت به جذب نیروی انسانی متخصص، متعهد و دانش محور برای کادر بیمارستان از بین افراد واجد شرایط اقدام نماید.

لذار از علاقه مندان دعوت می شوداز تاریخ شنبه ۹۶/۱۰/۰۲ لغایت شنبه ۹۶/۱۰/۳۰ با مراجعه به سای ت پمن دریافت دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نکته مهم: متقاضیان محترم قبل از ثبت نام حتما مطالب مندرج در سامانه و دفترچه راهنما را به دقت مطالعه نمایند.

توجه: کاربران گرامی، متن درج شده در این قسمت، بخشی از شرایط اعلامی است. بنابراین جهت مشاهده متن کامل آگهی و شرایط استخدام حتماً فایل PDF درج شده در پایین همین صفحه را مطالعه نمایید. 

 

جهت دریافت دفترچه ثبت نام اینجا کلیک نمایید


جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید



نمونه سوالات استخدام وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد